AANGENAAM

Men neme een studentenfeestje, ergens eind 2013. Twee studenten met ervaring in de sales, die elkaar kennen van hun voetbalteam.  En één hele goede vraag: waarom bestaat er nog geen wervingsbureau dat echt aansluit bij de identiteit van christelijke organisaties? 

Sinds de start in februari 2014 werken we met een groot aantal bijzondere organisaties samen. Met onze wervers, voornamelijk studenten uit Ede, gaan we elk jaar tijdens talloze evenementen en door-to-doorprojecten voor goud! We worden ontzettend enthousiast van de organisaties die ons benaderen voor een samenwerking. Samen zetten we een strategie uit en bij een geslaagde pilot bouwen we de actie uit tot een groot succes.

Maak kennis met team Flowmotive:

De initiatiefnemers

Giel-Jan is mega-enthousiast, koning van de high-fives, fan van PSV en houdt van duurzame kleding, zijn vrouw Coralie en zoon Manell. Als het gaat over Flowmotive is Giel-Jan het sociale talent. Hij kan aan je neus zien of je het Flow-DNA in je hebt en spot nieuw talent in een oogopslag.

Marco is een echte rasoptimist,
meester van de inspiratie, fan van Ajax
en hij is gek op goede koffie en zijn vrouw Ilse. Bij Flowmotive is Marco de held met cijfers, hij maakt in een handomdraai inzichtelijk hoe een project loopt en hoe we nieuwe ideeën tot grote hoogten kunnen brengen.

 

Flowbazen en -bazinnen

Flowmotive zou natuurlijk nergens zijn zonder haar hardwerkende collega’s. Deze Flowbazen en -bazinnen strijden voor verschillende projecten en gaan altijd tot het uiterste. We leren van elkaar: de ervaren wervers nemen de prille starters op sleeptouw om ze te motiveren en mee te nemen in de geworven wijsheid. Daarnaast maken deze stralen mensen met elkaar enorm veel lol en spat het plezier eraf!